Gandire creativa si Brainstorming
Autor: J.Geoffrey Rawlinson
Editura: Codecs
Format: 14,5x20,5 cm
Nr. pagini: 152
Coperta: brosata
ISBN: 973-98490-8-3
Anul aparitiei: 1998
In orice organizatie, indiferent de nivel, exista un zacamant bogat, dar inca nedescoperit, de idei utile. Tehnica gandirii creative tinde sa descopere acest zacamant si sa-l exploateze in beneficiul respectivei organizatii si al societatii in ansamblu. Este insa nevoie de un efort sustinut, nu doar pentru a invinge scepticismul si lipsa de incredere, ci si pentru a parcurge etapele ulterioare sedintei de brainstorming, respectiv evaluarea si aplicarea in practica a ideilor generate. Modul eficient de gandire si tehnicile creative pot fi usor deprinse; managerii pot renunta cu timpul la procedurile si la prejudecatile lor analitice, invatand sa profite de avantajele brainstormingului. Aceasta convingere transpare, de altfel, din fiecare pagina a cartii ``Gandire creativa si Brainstorming``.
CUPRINS:
Prefata;
Multumiri;
1. Gandirea creativa;
2. Ce este brainstormingul?;
3. Succesul sedintelor de brainstorming;
4. Evaluarea;
5. Prezentare generala a tehnicii de brainstorming;
6. Exemple;
7. Tehnici inrudite;
Bibliografie;
Glosar de termeni.