AGIR
Asociatia Generala a Inginerilor din Romania
Contact Contul meu membru Contul meu Librarie Home
EN RO
  • Cine suntem|
    • Istoric
    • Codul de etica
    • Statut
  • Structura|
    • Conducere
      • Colegiul de etica
      • Adunarea Generala
      • Consiliul Director
    • Organizare
    • Filiale/Sucursale
    • Societati
    • Cercuri
    • Membri
      • Individuali
      • Colectivi
      • Sustinatori
    • Departamente
  • Ce oferim|
    • Premiul AGIR
    • Distinctii AGIR
    • Certificatul EUR ING
    • Servicii
      • Consultanta
      • Proiecte
      • Expertize
      • Educatie
      • Cercetari terminologice
      • Servicii editoriale
  • Activitate|
    • Programe
    • Biblioteca
    • Culturala
    • Editarea si difuzarea de publicatii (carti si reviste)
  • Editura|
    • Publicatii
      • Buletinul AGIR
      • Termotehnica
      • Telecomunicatii
    • Carti
  • Librarie|
    • Carti
    • Cosul tau
    • Cum cumpar
  • Cum ma inscriu

Cautare Carti Librarie
* Introduceti numele cartii
Carti editura AGIR

Oferte speciale

Catarari si bouldering. Tehnici de catarare si de asigurare pentru incepatori.
Stoc limitat

promotie
Pret:
20.71 RON
Dictionar explicativ pentru stiinta si tehnologie roman-englez-francez. Hidroenergetica.
In stoc

promotie
Pret:
77.06 RON
Home » Librarie » » Evaluarea satisfacerii clientilor. Tehnici, metode, instrumente. Editia a II-a.

Evaluarea satisfacerii clientilor. Tehnici, metode, instrumente. Editia a II-a.

31.25 RON
In stoc
Autor: Nicolae-George Dragulanescu, Cosmina Vochita Mesesan
Editura: Standardizarea
Format: 14,5x20,5 cm
Nr. pagini: 114
Coperta: brosata
ISBN: 978-606-8032-69-6
Anul aparitiei: 2018
Adauga in Cos
Descriere

DESPRE CARTE

In centrul unei afaceri de succes sta grija fata de clienti!

Ratiunea existentei si functionarii oricarei afaceri consta, in primul rand, in a avea cat mai multi clienti care sa fie satisfacuti de calitatea produselor si serviciilor achizitionate, dar si de calitatea relatiei cu furnizorul acestora. Acolo unde si atunci cand se ajunge la aceasta situatie ideala, managerii afacerii pot fi siguri ca-si vor recupera investitiile si vor obtine chiar profit, intrucat clientii multumiti vor reveni si, uneori, chiar vor aduce noi clienti.

Cartea „Evaluarea satisfactiei clientilor. Tehnici, metode, instrumente” prezinta toate informatiile necesare oricarei organizatii care doreste sa aiba succes pe piata si sa devina tot mai competitiva prin satisfacerea cerintelor clientilor ei, reali si potentiali. Ea a fost inspirata de practicile celor mai competitive intreprinderi din Uniunea Europeana si SUA.

Pentru a avea succes pe piata, orice intreprindere ar trebui sa-si concentreze eforturile, in primul rand, spre colectarea, analizarea, intelegerea, cunoasterea si satisfacerea cerintelor, necesitatilor si asteptarilor tuturor clientilor sai, curenti si potentiali.

Evaluarea satisfactiei clientilor - efectuata periodic, cat mai detaliat si mai relevant posibil - ar trebui sa reprezinte un obiectiv permanent pe termen mediu-lung al oricarei organizatii, realizabil prin masurarea periodica a valorii indicatorului , prin includerea acestuia printre indicatorii de baza ai intreprinderii si prin corelarea evolutiei acestuia cu evolutiile altor indicatori (cifra de afaceri, segment de piata, profit, rata profitului, etc.).

CUPRINS

Introducere 6

1. CONCEPTE DE BAZA 7

2. EVALUAREA PERIODICA A SATISFACTIEI CLIENTILOR - FACTOR DETERMINANT AL SUCCESULUI UNEI AFACERI. DREPTURILE INTERNATIONALE ALE CONSUMATORILOR 18

3. MODELE SI INSTRUMENTE PENTRU EVALUAREA/ANALIZA SATISFACTIEI CLIENTILOR 38

4. „MYSTERY SHOPPING” - BAROMETRUL SATISFACTIEI CLIENTILOR SI AL EFICIENTEI ANGAJATILOR 71

5. DE LA „VOCEA CLIENTULUI” LA CARACTERISTICILE PRODUSULUI, SERVICIULUI, PROCESELOR - PRIN „DESFASURAREA FUNCTIEI CALITATII” (QFD) 81

6. MODELE DE CHESTIONARE DE EVALUARE A SATISFACTIEI CLIENTILOR 88

Concluzii 108

Bibliografie 109

ANEXA 1 - Lista standardelor referitoare la evaluarea satisfactiei clientilor 113

Va recomandam

Automobile electrice si hibride
In stoc

Pret:
14 RON
Dictionar explicativ de electroenergetica geografica roman-englez-francez. Retele electrice - Mediu - PRET REDUS!
In stoc

Pret:
10 RON
Revista Astralis. Anul IV, nr.4 (16) octombrie-decembrie 2022
Stoc limitat

Pret:
30 RON
Thermodinamique chimique. Une thermodinamique de la matiere.
Stoc limitat

Pret:
30 RON
Home | Cine suntem | Structura | Ce oferim | Activitate | Editura | Librarie | Cum ma inscriu | Politica de confidentialitate | Termeni si Conditii |Parteneri |Contact
© 2023 Asociatia Generala a Inginerilor din Romania - toate drepturile rezervate.