AGIR
Asociatia Generala a Inginerilor din Romania
Contact Contul meu membru Contul meu Librarie Home
EN RO
  • Cine suntem|
    • Istoric
    • Codul de etica
    • Statut
  • Structura|
    • Conducere
      • Colegiul de etica
      • Adunarea Generala
      • Consiliul Director
    • Organizare
    • Filiale/Sucursale
    • Societati
    • Cercuri
    • Membri
      • Individuali
      • Colectivi
      • Sustinatori
    • Departamente
  • Ce oferim|
    • Premiul AGIR
    • Distinctii AGIR
    • Certificatul EUR ING
    • Servicii
      • Consultanta
      • Proiecte
      • Expertize
      • Educatie
      • Cercetari terminologice
      • Servicii editoriale
  • Activitate|
    • Programe
    • Biblioteca
    • Culturala
    • Editarea si difuzarea de publicatii (carti si reviste)
  • Editura|
    • Publicatii
      • Buletinul AGIR
      • Termotehnica
      • Telecomunicatii
    • Carti
  • Librarie|
    • Carti
    • Cosul tau
    • Cum cumpar
  • Cum ma inscriu

Cautare Carti Librarie
* Introduceti numele cartii
Carti editura AGIR

Oferte speciale

Stele si constelatii pe intelesul tuturor. Cum sa recunoastem cu usurinta cele mai frumoase 25 de constelatii.
In stoc

promotie
Pret:
49.9 RON
I 5-2010. Normativ pentru proiectarea, executarea si exploatarea instalatiilor de ventilare si climatizare.
In stoc

promotie
Pret:
31.5 RON
Home » Librarie » » Marketingul digital. O solutie pentru dezvoltarea ecosistemului antreprenorial din Romania.

Marketingul digital. O solutie pentru dezvoltarea ecosistemului antreprenorial din Romania.

55 RON
Stoc limitat
Autor: Eliza Nichifor, Gabriel Bratucu
Editura: Universitara
Format: 20x28,5 cm
Nr. pagini: 284
Coperta: brosata
ISBN: 978-606-28-1538-7
Anul aparitiei: 2022
Adauga in Cos
Descriere

CUPRINS

PREFATA 9

REZUMAT 11

ABSTRACT 13

INTRODUCERE 15

1. ASPECTE TEORETICE SI METODOLOGICE PRIVIND MARKETINGUL DIGITAL 19

2. STADIUL ACTUAL AL CUNOASTERII IN DOMENIUL MARKETINGULUI DIGITAL 44

3. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI CONECTAT - FACTOR INFLUENT IN DEZVOLTAREA MEDIULUI ATREPRENORIAL 63

4. TRANSFORMAREA DIGITALA A MICROINTREPRINDERILOR SI IMM-URILOR SI OPTIMIZAREA CALATORIEI DE CUMPARARE A CONSUMATORILOR DE SERVICII ONLINE DIN ROMANIA. CERCETARI CALITATIVE 71

5. SURPRINDEREA PERFORMANTELOR MICROINTREPRINDERILOR SI IMM-URILOR DIN ROMANIA. CERCETARI CANTITATIVE DE MARKETING 114

6. SOCIETATEA CASHLESS, DIVIZIUNEA DIGITALA SI SECURITATEA CIBERNETICA - MARILE PROVOCARI ALE MOMENTULUI PENTRU ORGANIZATIILE DIGITALE 189

7. STRATEGII SI PROGRAME DE PREGATIRE IN DOMENIUL MARKETINGULUI DIGITAL 202

CONCLUZII GENERALE 212

DIRECTII VIITOARE DE CERCETARE 214

BIBLIOGRAFIE 216

ANEXE 240

LISTA DE NOTATII 273

LISTA DE ABREVIERI 275

LISTA DE TABELE 276

LISTA DE FIGURI 281

Va recomandam

Micromanometre cu compensare mecanica a erorilor datorate temperaturii
In stoc

Pret:
11.56 RON
Mathematical Analysis. Differential Calculus.
Stoc limitat

Pret:
82.5 RON
Decoratiuni naturale pentru toamna si iarna
Stoc limitat

Pret:
6 RON
Lacatusarie
In stoc

Pret:
55 RON
Home | Cine suntem | Structura | Ce oferim | Activitate | Editura | Librarie | Cum ma inscriu | Politica de confidentialitate | Termeni si Conditii |Parteneri |Contact
© 2023 Asociatia Generala a Inginerilor din Romania - toate drepturile rezervate.