Marketingul digital. O solutie pentru dezvoltarea ecosistemului antreprenorial din Romania
Autor: Eliza Nichifor | Gabriel Bratucu
Editura: Universitara
Format: 20x28,5 cm
Nr. pagini: 284
Coperta: brosata
ISBN: 978-606-28-1538-7
Anul aparitiei: 2022
CUPRINS
PREFATA 9
REZUMAT 11
ABSTRACT 13
INTRODUCERE 15
1. ASPECTE TEORETICE SI METODOLOGICE PRIVIND MARKETINGUL DIGITAL 19
2. STADIUL ACTUAL AL CUNOASTERII IN DOMENIUL MARKETINGULUI DIGITAL 44
3. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI CONECTAT - FACTOR INFLUENT IN DEZVOLTAREA MEDIULUI ATREPRENORIAL 63
4. TRANSFORMAREA DIGITALA A MICROINTREPRINDERILOR SI IMM-URILOR SI OPTIMIZAREA CALATORIEI DE CUMPARARE A CONSUMATORILOR DE SERVICII ONLINE DIN ROMANIA. CERCETARI CALITATIVE 71
5. SURPRINDEREA PERFORMANTELOR MICROINTREPRINDERILOR SI IMM-URILOR DIN ROMANIA. CERCETARI CANTITATIVE DE MARKETING 114
6. SOCIETATEA CASHLESS, DIVIZIUNEA DIGITALA SI SECURITATEA CIBERNETICA - MARILE PROVOCARI ALE MOMENTULUI PENTRU ORGANIZATIILE DIGITALE 189
7. STRATEGII SI PROGRAME DE PREGATIRE IN DOMENIUL MARKETINGULUI DIGITAL 202
CONCLUZII GENERALE 212
DIRECTII VIITOARE DE CERCETARE 214
BIBLIOGRAFIE 216
ANEXE 240
LISTA DE NOTATII 273
LISTA DE ABREVIERI 275
LISTA DE TABELE 276
LISTA DE FIGURI 281