ZILELE EXCELENTEI MANAGERIALE – O REALITATE DEMONSTRATA SI O REUSITA INCONTESTABILA
Data: 1-15 iulie 2007
SC Rulmenti SA a fost onorata de participarea la simpozionul cu tema Excelenta manageriala si integrare în UE, prin Premiul Român pentru Calitate – J.M. JURAN.
Prezenta societatii noastre alaturi de firme recunoscute si premiate în excelenta manageriala s-a dovedit a fi o provocare a prezentului; acesteia îi raspundem prin performanta si competitivitate, iar excelenta noastra manageriala, în concordanta cu Modelul European de Excelenta, este un factor ce se maturizeaza permanent, în actualele conditii concurentiale dure impuse de economia de piata.
Am reusit în cele trei zile de întâlniri sa aratam din preocuparile noastre, sa argumentam cum am implementat elemente de cultura a calitatii si de excelenta manageriala prin care sa facem, din litera cerintelor, spiritul permanent aducator de succes.
Abordarea EFQM în SC Rulmenti SA a mobilizat forte dinamice, creatoare de valori si calitate si a demonstrat cultura interna din care s-au distilat cerintele EM.
Excelenta manageriala ne-a condus pe un drum mai direct în a decide ce este vital si ce nu este. Am eliminat prejudecati si traditii si credem ca am depasit inertia de abordare a unor actiuni îndraznete.
Demonstram zilnic si abordam politici si strategii de lunga durata prin si cu ajutorul Excelentei manageriale.
Fabricam în tot ce ne propunem produse manageriale – strategie, tactica, politici, obiective, procese pe care le punem sa interactioneze.
Am identificat zone de îmbunatatire si selectam solutii alternative.
Validam functionarea optima a solutiilor adoptate si suntem insistenti în conformarea eliminarii cauzelor primare ale problemelor, în vederea prevenirii reaparitiilor.
Pentru fiecare problema selectam si stabilim obiective pentru îmbunatatire.
Un element strategic esential îl constituie îmbunatatirea continua a aptitudinilor de creare de valoare, ce presupune îmbunatatirea continua a proceselor de creare de valoare.
Consideram o aplicare a principiilor EFQM, cultura interna favorabila managementului, bazata pe spirit civic si pe implicare în mersul comunitatii locale.
Aceste realitati din compania noastra le-am expus partenerilor de Excelenta Manageriala participanti la acest Simpozion prin intermediul Fundatiei J.M. Juran, careia îi multumim pentru avangarda continua în abordarea îndrazneata si eficienta a calitatii în general.