Agenda expozitionala
Data: 16-31 octombrie 2005
Complexul Expozitional ROMEXPO a gazduit în perioada 21-24 septembrie a.c. doua manifestari expozitionale internationale dedicate industriei tipografice si productiei publicitare, aflate la cea de a III-a editie: Print Show si Advertising Show.
Târgul de tipar Print Show a reunit 121 de firme, dintre care 109 românesti si 12 straine, din 11 tari.
Avertising Show, târg dedicat productiei publicitare, a reunit 118 firme, 111 românesti si 7 straine, din 4 tari.
Punctele de atractie ale acestor evenimente expozitionale le-au constituit cele doua concursuri organizate, cu un pronuntat caracter tehnic: Concursul de Calitate a Tiparului si Ambalajului, editia a III-a, desfasurat în cadrul Print Show, si cea de a doua editie a Concursului National pentru Calitatea Imprimarii, în cadrul Advertising Show.
Prezentam câteva dintre noutatile aparute la aceasta editie: masina de stantat si imprimat la cald "portofel" si tehnici de imprimare la cald (Graform); gama variata de hârtii si cartoane creative, incluzând si hârtia sintetica, hârtii si cartoane tipografice si hârtia necretata (offset), hârtii pentru birou (Augusta Papier); colectie completa de hârtii si cartoane pentru tipar "Smart collection", cu trei game principale de produse - hârtiile offset, hârtiile cretate si hârtiile speciale - care prezinta informatii, aplicatii tiparite si mostre de hârtie (Europapier România); gama de masini UNIBIND-Belgia, ca alternativa în legarea operativa, cu costuri reduse, a unor serii mici de materiale de prezentare (Eximbuss); cel mai performant echipament de printare din lume, pentru mari dimensiuni si mari rezolutii si oferirea în acest fel a unor servicii de printare unice în România - printuri de mari dimensiuni în tehnologie continua, la o rezolutie aparenta de 4.000 dpi (AME Design); servicii de imprimare digitala eco solvent cu taiere pe contur de pâna la 1,37 m, servicii de imprimare digitala solvent de pâna la 3,2 m, servicii de serigrafie automata PVC si Textil (AD Expert) s.a.
Tematica abordata a acoperit domenii de ultima ora în tipografie, dar si în productia publicitara.