Blitz
Data: 16 – 28 februarie 2021 2021
● Coreea de Sud intenţionează să construiască cel mai mare parc eolian offshore din lume. Coreea de Sud intenţionează să investească 48 500 miliarde woni (43,2 miliarde dolari) pentru a construi, până în 2030, cel mai mare parc eolian offshore din lume, ca parte a eforturilor de a accelera o redresare prietenoasă cu mediul în urma pandemiei de coronavirus (Covid-19). Preşedintele ţării, Moon Jae-in, a participat în oraşul de coastă Sinan la ceremonia de semnare pentru noul parc eolian, care va avea o capacitate maximă de 8,2 GW. La eveniment au participat şi şefii unor mari companiilor de utilităţi şi de inginerie. Companiile vor furniza finanţare de 47 600 miliarde woni, iar Guvernul restul de 0,90 miliarde woni. Vor fi create 5600 locuri de muncă, iar capacitatea instalată de energie eoliană a ţării se va majora la 16,5 GW până în 2030. Până acum, cel mai mare parc eolian offshore din lume este proiectul Dogger Bank din largul coastei de nord-est a Angliei, care are o capacitate de 1,12 GW.
● Investiţie de 1,5 milioane de euro la rafinăria Petrobrazi pentru eficientizarea sistemului de iluminat. OMV Petrom a investit 1,5 milioane de euro la rafinăria Petrobrazi pentru a eficientiza sistemul de iluminat al celor zece rampe industriale unde se efectuează descărcarea țițeiului și materiilor prime și încărcarea produselor petroliere, potrivit unui comunicat al companiei. Vechiul sistem de iluminat din cadrul rampelor de aprovizionare a rafinăriei a fost dezafectat, iar corpurile de iluminat convenționale au fost înlocuite cu circa 1000 de corpuri noi LED. Noul sistem de iluminat pe baza de LED-uri va reduce la jumătate cantitatea anuală de electricitate utilizată de rafinărie la rampele industriale, ceea ce determină o reducere anuală cu aproximativ 100 de tone a emisiilor de carbon. Reducerea emisiilor este echivalentă cu volumul de dioxid de carbon sechestrat anual de circa 18 000 de copaci.
● Campaniile de comunicare care au la bază Inteligenţa Artificială cresc veniturile companiilor cu peste 200%. Brandurile care folosesc Inteligenţa Artificială (AI) şi personalizare în campaniile de comunicare înregistrează creşteri ale veniturilor de peste 200%, arată estimările companiei de comunicare digitală OmniPerform. „Dublarea veniturilor pe perioada pandemiei confirmă că viitorul este în personalizarea comunicării şi campaniile trebuie să ţină cont de ceea ce îşi doresc să vadă consumatorii, să nu mai fie abordate în format tradiţional, în care este împins un mesaj generic către ei. De asemenea, digitalizarea trebuie să înceapă de la consumator către procesele interne şi nu invers", susţin reprezentanţii companiei. O direcţie prin care tehnologia AI contribuie la creşterea veniturilor firmelor este avantajul competitiv pe care-l oferă prin personalizarea materialelor de comunicare şi a platformelor de comunicare, astfel încât să apară o îmbunătăţire considerabilă pentru fiecare audienţă în parte.