Agenda expozitionala
Data: 16-30 aprilie 2005
Complexul Expozitional Romexpo a gazduit in perioada 6-9 aprilie a.c. trei manifestari expozitionale internationale de prestigiu dedicate sanatatii omului: ROMMEDICA (editia a XV-a); ROMPHARMA (editia a XV-a) si ROMOPTIK (editia a XI-a), un veritabil forum medical care sa conduca la imbunatatirea calitatii sistemului medical si sanitar si alinierea acestuia la standardele europene. Acestea au reunit 239 de firme, dintre care 141 romanesti si 98 straine din 22 de tari ale lumii.
Aparatura medicala, creatie a inginerilor, indispensabila in actul medical modern, a impresionat prin posibilitatile de diagnosticare.
Prezentam cateva dintre nouatile aparute la aceasta editie a targului: sistemul TOTAL 02 al firmei Chad Therapeutics din SUA - cea mai avansata tehnologie de imbuteliere a oxigenului acasa si instalatiile de producere a oxigenului de tip OXYMAT, unele dintre cele mai performante echipamente de acest gen existente la nivel mondial (Microcomputer Service SA Craiova); microscopul cu laser (|ntreprinderea Optica Romana); Medison, lider in ecografia tridimensionala, a lansat, ca inovatie in tehnologia de procesare a imaginilor ecografice, pachetul 3D-eXtende Imaging (3D-XITM), alcatuit din trei aplicatii inovatoare ce permit procesarea mult mai eficienta a imaginilor ecografice; reactivi chimici si hartie de filtru importate de la renumitele firme Merck KgaA si Macherey-Nagel GmbH din Germania, pentru laboratoarele de analize chimice din Romania (SC Chimexim SA); organizarea in premiera a Salonului de Asigurari si Servicii Financiare, precum si a unui Program de comunicari IT&C pentru domeniul sanatatii s.a.
Bursa de Servicii Medicale, aflata la a III-a editie, a reunit cca 30 dintre cele mai reprezentative clinici private, in cadrul careia au fost prezentate cele mai moderne servicii medicale.
Aflat la cea de a XIII-a editie, T#RGUL NA}IONAL DE TURISM (TNT), care s-a desfasurat in perioada 7-10 aprilie a.c., a reunit 291 de agentii de turism si tour-operatori din 13 tari. Prin prezentarea unei oferte bogate de destinatii si servicii, s-a urmarit revenirea in forta a turismului romanesc mai ales pe piata interna, cat si pe cea externa.
|n cadrul targului s-a desfasurat Salonul de Promovare a Regiunilor Turistice ale Romaniei, in premiera, la TNT s-a desfasurat Salonul National de Fotografie Turistica, care a avut ca tematica: Peisaj natura; Obiective turistice; Peisaj citadin si Eseu fotografic, pentru promovarea valorilor si obiectivelor turistice prin intermediul fotografiei.