Circulatia pe podul de la Gradistea va fi redeschisa anul viitor
Data: 16-31 octombrie 2023
Lucrările la noul podul de la Grădiștea vor fi terminate în 2024, când va fi redeschisă circulația feroviară, a anunțat CFR Infrastructură. Potrivit unui comunicat al companiei, lucrările de modernizare a liniei de cale ferată între Vidra și Comana, inclusiv la noul Pod de la Grădiștea, dar și lucrările conexe de reparații la terasamente și suprastructura feroviară între București Nord - Jilava - Giurgiu Nord Frontieră au ajuns la un stadiu fizic de execuție de 80%.
Credit foto: www.freepik.com
„Cu o întârziere cauzată de lucrările suplimentare de consolidare a terenului executate în localitatea Daia, dar și de procesul de fabricare și furnizare a unor componente metalice, lucrările feroviare pe întregul traseul București Nord - Grădiștea - Giurgiu Nord se apropie de finalizare, iar din primăvara anului viitor constructorul ne asigură că trenurile vor circula pe noul pod feroviar de la Grădiștea", a anunțat CFR Infrastructură.
Credit foto: www.freepik.com
Potrivit CFR Infrastructură, linia CF Vidra - Comana va avea 12 km de cale ferată modernizată, cu 24 de lucrări de artă și două clădiri la standarde europene pentru publicul călător. „Între Vidra și Comana, traseul căii ferate, în lungime de 12,02 km, va avea 4 poduri feroviare, 2 viaducte cu 27 de deschideri, în direcția Giurgiu,
respectiv 8 deschideri, în direcția București, 10 podețe, 8 subtraversări (tip C2) pentru mamifere mici și două clădiri noi pentru publicul călător - PO Grădiștea și HM Comana, compartimentate cu spații interioare moderne - săli de așteptare, grupuri sanitare, case de bilete -, dar și peroane cu lungimi cuprinse între 150 m și
250 m și lățimea de 3 m, scări, rampe și refugii, inclusiv facilități de acces pentru persoanele cu dizabilități", precizează reprezentanții companiei de căi ferate.
Alte articole




