TIBCO 2006
Data: 16-30 iunie 2006
Complexul Expozitional Romexpo a gazduit timp de cinci zile (31.05 - 4.06.2006) cea de a XXIII-a editie a Targului International de Bunuri de Consum – TIBCO 2006, sub sloganul Targul intregii familii.
Editia 2006 a reunit 400 de firme, dintre care 240 romanesti si 160 straine, din 20 de tari. Acestea au prezentat in standuri cele mai noi oferte si cele mai recente tendinte inregistrate pe plan national si international in domeniul bunurilor de consum.
TIBCO 2006 a fost structurat pe sase sectiuni: Pentru tine si familia ta; TIBCO in serviciul dvs.; Pentru casa ta; Pentru timpul tau liber; Participari internationale; Targul Bucurestilor – oferind vizitatorilor un contact nemijlocit cu firmele producatoare.
Noutati la TIBCO 2006: participarea oficiala a Emiratelor Arabe Unite; participarea marcilor Nissan si Mazda in cadrul Salonului Auto, Piese si Accesorii; organizarea unei expozitii cu tema Figurile de ceara din Sankt Petersburg; editarea unei brosuri-catalog cu firmele care au promotii pe perioada targului.
Tot ca o noutate a acestei editii o reprezinta organizarea, in cadrul TIBCO, a Salonului FLOWERS TRADE SHOW, expozitie specializata in flori, plante de apartament si de gradina, produse in tara si din import, unelte si sisteme de irigatii pentru gradini, mobilier si decoratiuni pentru gradini si parcuri, fertilizatori, consultanta, reviste de specialitate. Acesta a fost organizat de Romexpo SA in parteneriat cu Interexpo SA si a reunit 30 de firme din tara si strainatate, specializate in domeniul horticulturii si amenajarilor de spatii verzi, precum si organizarea Salonului de produse si articole pentru copii KIDEX, proiectat si construit in trei dimensiuni: comerciala, educationala si recreativa.
In premiera, la TIBCO 2006 a fost organizat Salonul funerar.
Veronica O. Mandroiu